کباب پز و باربیکیو گازی Broil King شرکت کنزی

شنبه 30 دی 1396
16:27
نیلوفر شهابی

Broil King تولید کننده گریل های گازسوز، کوره های قابل حمل و اجاق گاز شخصی Kamado بنام Broil King Keg است. Broil King دارای بیش از 30 سال سابقه تولید در صنعت باربیکیو در فضای باز بوده است و تبدیل به یک پای ثابت برای کباب کردن در فضای باز شده است. کباب پز و باربیکیو گازی Broil king با طراحی منحصر به فرد دو گانه می تواند طعم باربیکیو با زغال را هم برای ما به ارمغان بیاورد. باربیکیو های Broil King در چندین سری ساخته شده و هر سری ویژگی های مختلفی را ارائه می دهند. Broil King از مواد محکم ساخته شده است.


کباب پز و باربیکیو گازی


شبکه های باربیکیو Broil King از آهن هستند و مشعل از فولاد ضد زنگ هستند. شما می توانید همراه باربیکیو Broil King لوازم جانبی برای راحتی پخت و پز مانند قفسه، تخته برش و ابزار پخت پیتزا و ... را نیز خریداری کنید. کباب پز و باربیکیو گازی Broil King ممکن است سریع ترین در میان دیگر باربیکیوها نباشد، اما زمانی که وقت آن رسیده بود که گوشت قرمز بخوریم، به سرعت مشخص شد که باربیکیو Broil King یکی از بهترین کوره های در فضای باز بود که ما دیده ایم.گوشت را به طور یکنواخت کاملا پخته و آماده می کند.شما می توانید گوشت را در هر کجایی در کوره قرار داده و نتایج مشابهی دریافت کنید.گرانیت های چدنی باعث می شوند گرما بطور یکنواخت در سراسر باربیکیو Broil King پخش شده و موجب مغز پخت شدن کباب خواهد شد.


[ بازدید : 30 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان فضای باز شرکت کنزی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]