آماده سازی مبلمان فضای باز برای اسباب کشی

دوشنبه 18 دی 1396
16:30
نیلوفر شهابی

moving outdoor furniture

مبلمان فضای باز برای اکثر مردم بسیار مهم است. از یک طرف می‌توانند نسبتا گران باشند، از طرف دیگر ممکن است جزء مهم‌ترین وسایل خانه ما نباشند. ما عاشق این هستیم که قهوه صبحانه خود را روی میز و صندلی‌های تراس بخوریم یا روی تختی که در حیاط داریم ولو شویم و کتاب بخوانیم. خیلی‌ها صرف وقت در فضای باز را به ماندن در داخل خانه ترجیح می‌دهند. به همین دلیل است که نحوه جمع کردن اثاث ، میز و مبلمان فضای باز برای جابجایی ذهن خیلی‌ها را به خود مشغول می‌کند. کار پیچیده و سختی نیست، اما دانستن چگونگی جمع کردن و جابه‌جایی اثاث فضای باز می‌تواند از آسیب رسیدن به آنها جلوگیری کند.

در ادامه مطلب شما را در مورد باربری مبلمان و جابه‌جایی اثاث در فضای باز راهنمایی می‌کنیم.
اثاث فضای باز عمدتا در معرض عناصر مختلف است و باید به صورت روزمره تمیز نگه داشته شود. ابتدا قبل از جمع کردن اثاث، آنها را کاملا تمیز و خشک کنید. تمام زیر پایه‌هایی که به زیر پایه‌های میز و صندلی‌ها زده بودید را بردارید. مطمئن شوید تمام کوسن‌ها کاملا خشک باشند. دور آنها را به طور جداگانه سلفون یا پلاستیک حباب‌دار بکشید و در یک جعبه بزرگ بگذارید. وقتی دارید دور کوسن‌ها را پلاستیک می‌کشید ، به تمام گوشه‌ها هم دقت کنید تا جایی باز نماند. روی جعبه برچسب و علامت بزنید و با چسب در آن را محکم ببندید.

وقتی تمام کوسن‌ها و بالشت‌ها را جمع کردید، باید صندلی‌ها و میزها را از هم جدا کنید. با دقت تمام پایه‌ها، دسته‌ها و غیره را جدا کنید و هر کدام را به طور جداگانه داخل پارچه یا روزنامه بپیچید. دور پارچه‌ها یا روزنامه‌ها را نوار چسب بپیچید در کامیون بگذارید. بعضی از شرکت‌های باربری جعبه‌هایی دارند که به اندازه کافی بزرگ است و می‌‌توانید از آنها بخواهید برای شما فراهم کنند. اگر جعبه نداشتید، هر قسمت داخل پتو بپیچید و داخل کامیون بگذارید.

به یاد داشته باشید که همه اثاث‌های فضای باز مثل مبلمان فضای باز و مبلمان باغی را نمی‌توان از هم جدا کرد. در چنین مواردی، پایه و بازوهای مبلمان را با دقت با پلاستیک حبابی بپوشانید، سپس کل صندلی یا میز را پتو یا پارچه قرار دهید. و دور پتو هم طناب بکشید تا باز نشود.

اثاث سبک‌تر را راحت‌تر می‌توان جا به جا کرد اما برای انتقال باید نهایت دقت را به کار برد زیاد خیلی راحت ممکن است صدمه بخورند. بزرگترین خطر برای جابه‌جایی اثاث فضای باز هنگام اسباب کشی، خراشیده شده خود آنها یا آسیب رساندن به وسایل دیگر شما است. بنابراین جمع کردن باید به صورت اصولی انجام شود.

باربری مبلمان و اسباب کشی
برخی از میز و صندلی‌های فضای باز طوری طراحی شده است که خودشان تا و جمع می‌شوند و به این ترتیب نیاز به لوازم بسته‌بندی را کاهش می‌دهند. کاری که قبل از خرید مبلمان فضای باز می‌توانید انجام دهید این است که میز و صندلی‌هایی بخرید که خودشان تا می‌شوند به این ترتیب موقع جمع کردن‌شان کارتان راحت‌تر خواهد بود.

اثاث سبک را برای مدت طولانی روی هم قرار ندهید. اینطور جمع کردن آنها برای مدت طولانی می‌تواند موجب باد کردن و چسبیدن آنها به هم به علت تغییرات محیطی شود. در صورتی که قصد دارید این مبلمان را در انباری بگذارید، حتما این موضوع را در نظر بگیرید.
این لوازم را باید با دقت بسته‌بندی و جابه‌جا شوند. دور تمام پاها و بازوها پلاستیک حبابی بپیچید و سپس هر کدام را داخل پتو بگذارید. اگر بتوانید این لوازم را داخل جعبه بگذارید بسیار عالی خواهد شد

نکاتی برای جمع کردن و جابه‌جایی اثاث حیاط هنگام اسباب کشی به یک شهر جدید

قبل از بسته‌بندی تمیز کنید

اکثر مردم موقع اسباب‌کشی، جمع کردن لوازم حیاط و مبلمان و صندلی ویلایی را برای آخر می‌گذارند و این باعث می‌شود که آنها را قبل از بسته‌بندی تمیز نکنند. بسیار مهم است که قبل از بسته‌بندی، برای تمیز کردن اثاث حیاط وقت بگذارید ، چون قطعا بسیار کثیفند. به این ترتیب وقتی به خانه جدید می‌رسید و می‌خواهید لوازم را سر جای خود قرار دهید، همه چیز تمیز است و تنها کاری که باید بکنید این است که پلاستیک‌ها یا پارچه‌ها یا پتوها را از دور آنها باز کنید.

وقتی دارید این لوازم را تمیز می‌کنید، همچنین باید بررسی کنید که هیچ حشره‌ای در هیچ کدام از گوشه‌ و کنارهای آن وجود نداشته باشد، به خصوص اگر می‌خواهید به یک شهر جدید نقل مکان کنید. چون ممکن است حشرات به جعبه و لوازم دیگر بروند.

قطعات را جدا و بسته‌بندی کنید

جدا نکردن پایه‌ها و دسته‌های صندلی‌ها باعث می‌شوند جای زیادی بگیرند و این هزینه جایه‌جایی را زیاد می‌کند. برای اینکه کنترل بیشتری داشته باشید، پایه‌ها و دسته‌ها و هر قسمت دیگری که جدا می‌شود را جدا کنید و دورشان پلاستیک بپیچید. این امر مخصوصا برای میزهایی که رویه شیشه‌ای دارند بسیار مهم است.

جابه‌جایی وسایل و لوازم فضای باز

وقت آن رسیده است اثاث و مبل های فضاهای بیرونی مثل پاسیو، بالکن و حیاط را جمع کنید. در این مقاله به چند نکته اشاره می‌کنیم که هنگام به بسته بندی و جابه‌جایی اثاث فضای باز شما را کمک می‌کنند.

قبل از جمع کردن پاک کنید

اگر این لوازم همیشه خارج از منزل قرار داشته باشند، رویشان گرد و خاک و آشغال جمع می‌شود. با تمیز کردن آنها، این کثیفی هنگام جابه‌جایی به دیگر وسایلتان منتقل نمی‌شود.
گردو خاک آنها را کاملا تمیز کنید. اگر وسایل با آب خراب نمی‌شوند، آنها را با آب تمیز کنید. تمام اثاثی که خیس هستند را خشک کنید. به این ترتیب هنگام جابه‌جای بقیه لوازم تان هم تمیز باقی خواهند ماند.



[ بازدید : 26 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان فضای باز شرکت کنزی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]